Blog

Świadome zarządzanie emocjami w obsłudze klienta, czyli jak radzić sobie z trudnym klientem?

Emocje są nieodłącznym elementem życia biznesowego. Nie uciekniesz przed tym, ponieważ po obu stronach tej relacji są ludzie, którzy są istotami emocjonalnymi. Klienci mogą przejawiać różnorodne emocje, począwszy od zadowolenia i radości, aż po frustrację i niezadowolenie. Kluczem do Twojego sukcesu jest umiejętne radzenie sobie z tymi emocjami i przekształcanie ich na korzyść firmy. W […] Czytaj więcej

Czas – niezwykły zasób człowieka

Czas człowieka jest jednym z najcenniejszych zasobów, które posiadamy. Każdy z nas ma określoną ilość czasu do dyspozycji, który należy mądrze wykorzystać. Czas nieustannie płynie i nie da się go zatrzymać ani cofnąć. Dlatego ważne jest, abyśmy w pełni docenili każdą chwilę i starali się wykorzystać ją na realizację swoich celów oraz na bycie z […] Czytaj więcej